امید و آرزو
یــــــاس ســپــیــد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دلنوشته های تنهایی من
@بزرگترین سایــــت دانلود @
دنیای جک و اس ام اس
دنیــای شیرین
.: يه کم روحتو قلقلک کن ?::.
تازه شو
بازیگر
girl friend-boy friennd
كاغذ بی خط
نوشته ی طنز.جوک.خنده
عاشق باش وعاشقانه ببین
خوشبختی را در همین لحظه باور کن، لحظه ای که دلی به یاد توست
آقا دارکوب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یــــــاس ســپــیــد و آدرس yase-sepid.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 361
بازدید کل : 20759
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1


بانك اهداكنندگان سلولهای بنیادی ایران
نويسندگان
ساقی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:امید و آرزو, :: 14:45 :: نويسنده : ساقی


آينده متعلق به کسانی است که در آرزوی آن هستند و بدان ايمان دارند.

 

 

اگر آرزومنديد که به سعادت برسيد ، پيش از آن که خود عبرت ديگران شويد از ديگران پند بگيريد.

 حضرت علی (ع)

 

 

اگر روزگاری شأن و مقام پايين آمد ، نااميد نشو ، زيرا آفتاب هر روز هنگام غروب پايين می رود تا بامداد روز ديگر بالا بيايد.

 افلاطون

 

 

اگر از انسان اميد و خواب گرفته شود ، بدبخت ترين موجود روی زمين می شود.

کانت

 

 

اميد و آرزو رحمتی است برای پيروان من ، اگر اميد نمی بود هيچ مادری فرزند خود را شير نمی داد و باغبانی درختی نمی نشانيد.

حضرت محمد (ص)

 

 

اميدوارترين مردم کسی است که اگر نقصی در کارش پديد آمد بی تامل در راه اصلاحش بکوشد.

حضرت علی (ع)

 

 

اميد در زندگانی بشر آنقدر اهميت دارد که بال برای پرندگان.

هوگو

 

 

اميد نصف خوشبختی است.

مثل ترکی

 

 

خدا اميد و خواب را برای جبران غم های زندگی به ما ارزانی داشته است.

ولتر

 

 

خردمند به کار خويش تکيه کند و نادان به آرزوی خويش.

حضرت علی (ع)

 

 

زياد زيستن تقريبا آرزوی همه می باشد ، ولی خوب زيستن آرمان يک عده معدود.

 ج هيوز

 

 

من تمام توفيق های خويش را مرهون اميدهايی هستم که در جوانی در قلب خود پرورش داده ام.

 ناپلئون

 

 

مايوس نباش ، زيرا ممکن است آخرين کليدی که در جيب داری قفل را بگشايد.

 

 

هنگامی که اميد در کسی بميرد کينه و انتقام در او زنده می شود.

ترنس


نظرات شما عزیزان:

ریما
ساعت16:06---23 اسفند 1389
سلام وب خوبی داری به من هم سر بزن واگه خواستی منو لینک کن وبه منهم بگو تا تورو لینک کنم

akbar.y
ساعت15:52---23 اسفند 1389
سلام دوست گلم

وبلاگت خيلي خوبه

اميدوارم هميشه پيروز و سربلند باشي

اگر قابل ميدوني به منم سربزن مطالب بدي ندارم

اگر ميخواي يه درآمد خوب و مطمئن داشته باشي حتما بهم سر بزن من راه حلشو دارم،ببين و بعدش قضاوت کن

با روش جديد من ديگه نيازي نيست که آگهي ها رو بزاري توي بلاگت و حداکثر روزي 3 کليک داشته باشي

ما يه گروهيم براي بدست آوردن يه درآمد عالي،بدون هيچ سرمايه اوليه اي

اگر مايل به تبادل لينک هستيد منو با اسم

...بازيگر...

لينک کنيد و بهم بگيد تا منم شما رو لينک کنم

قربان شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: